Робота з системою електронного навчання

Реєстрація студентів на курсі

Реєстрація студентів на курсі у Moodle

Найпростішим та найефективнішим методом реєстрації студентів на курсі у Moodle є метод самореєстрації.

Ця презентація присвячена налаштуванню методу Самореєстрації на курсі.

Чому у студентів зник курс у Moodle?

Буває так, що після тривалої роботи з курсом, студент раптово перестає бачити курс. Є 2 найпоширеніші причини цього:

  • студент самостійно відписався від курсу, скориставшись функцією Відрахувати мене з курсу. У такому випадку студенту необхідно здійснити повторну реєстрацію і продовжити роботу з курсом. Щоправда, всі його попередньо виконані завдання можуть бути втрачені.

  • студент все ще відображається у списку зарахованих користувачів, але курс йому вже не доступний. Ця проблема з'являється на тих курсах, де студенти реєструються методом самореєстрації. У чому проблема та як її вирішити, дивіться на цьому відео.

Перенесення курсів зі старої системи

Перенесення курсів зі старої системи

Якщо у старій системі електронного навчання були розроблені курси, то їх можна перенести у нову систему.

Ця презентація присвячена особливостям перенесення курсів зу старої у нову систему електронного навчання

Запит на створення курсу

У новій системі електронного навчання кожен викладач має можливість самостійно робити запити на створення курсу.

Для отримання можливості подавати запити, необхідно написати з університетської електронної адреси лист з проханням надати таку можливість на moodle@chnu.edu.ua.

Після отримання підтвердження, викладач може у будь-який час створювати потрібні курси.

При створенні курсу необхідно вказати:

  1. Повну назву курсу

  2. Коротку назву курсу (коротка назва не повинна перевищувати за кількістю знаків повну назву)

  3. Факультет/Інститут, який забезпечує відповідний курс (розділ Категорія курсу)

  4. Резюме курсу (за потреби). Резюме курсу відображається разом із назвою курсу на сторінці пошуку курсів.

  5. Додаткова інформація про курс (причини створення).

Адміністратор сайту схвалює або відхиляє запит на створення курсу, про що приходить повідомлення на електронну пошту викладача.


Створення тесту

Створення та налаштування тесту

Ця презентація висвітлює покрокове налаштування тесту у системі Moodle. У презентації подано рекомендації щодо налаштування підсумкового тесту

Вибір питань для тесту

Вибір та додавання нових питань у тест

Ця презентація висвітлює процес додавання питань до тесту у системі Moodle. У презентації подано рекомендації щодо налаштування підсумкового тесту, а також інструкцію щодо формування банку питань через текстовий документ.

Створення та налаштування Завдання у Moodle

Створення та налаштування діяльності Завдання у Moodle

Ця презентація розкриває процес створення діяльності Завдання у системі Moodle. У презентації подано рекомендації щодо налаштування діяльності до підсумкового контролю.

Налаштування Unicheck у Moodle

Відео розкриває особливості процесу налаштування плагіну Unicheck у діяльності Завдання Moodle. Налаштування плагіну Unicheck дозволяє здійснювати автоматичну перевірку на оригінальність всіх поданих студентами робіт.

Оцінювання робіт у системі Moodle

Оцінювання робіт у системі Moodle

Ця презентація розкриває специфіку та етапи оцінювання студентських робіт поданих через діяльність Завдання у системі Moodle.

Перевірка та оцінювання письмових робіт з Unicheck

На відео показано процес перевірки викладачем письмових робіт поданих студентами у системі Moodle з налаштованим додатком Unicheck, який дозволяє автоматично перевірити оригінальність поданих текстів.

У відео свідомо використано студентську роботу із запозиченим текстом, щоб продемонструвати можливості Unicheck у Moodle.

Процес подання роботи студентом та отримання результату перевірки роботи від Unicheck показано на цьому відео

Запис на екзамен у Moodle

Попередній запис на усний онлайн екзамен у системі Moodle

Ця презентація вивсвітлює процес налаштування системи запису студентів на екзамен з можливістю обрати час складання (в межах встановлених викладачем). Також представлено особливості оцінювання та формування підсумкової відомості